Witajcie pandy! Mam dla Was smutną wiadomość... O tuż centrala chce nam zamknąć chat! Nie wyobrażam sobie Panfu bez chatu. Wiąże się z nim tyle miłych wspomnień... Można było poznać nowych znajomych oraz przyjaciół i rozsławiać blogi... Za kilka dni będziemy mogli tylko o tym pomarzyć... Przy każdym logowaniu wyskakuje coś takiego:
Wydaję mi się, że już nic nie można z tym zrobić... No chyba, że urządzić strajk, ale niewiele osób zapewne zagląda na mojego bloga... Domyślam się, że to trochę wina Gieniuka, bo na swoim blogu urządził tyle strajków i zakazów, że można by było książkę napisać o tym :D . (jego blog:
KLIK :) ) Poczytajcie jego wcześniejsze posty dotyczące odblokowania jego pandy i sami zobaczycie. Bardzo mi szkoda zamknięcia chatu :( . Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - po co centrala dała nam ofertę złotego pakietu na zawsze? Chce abyśmy zostali dłużej na Panfu, czy może, abyśmy "utopili" tyle pieniędzy na marne, bo nie będzie chatu? Na to pytanie akurat nie znam odpowiedzi, ale chciałam mieć ZP na zawsze. Potem jednak rozmyśliłam się i całe szczęście, bo dałabym się nabrać na to oszustwo. Tak czy siak, Panfu bez chatu to nie Panfu! Napiszę do nich prośbę z odblokowaniem chatu. Mam nadzieję, że Wy też to zrobicie. Może jest jeszcze cień szansy?...
Pozdrowionka :)
fifinka1
No właśnie, masz rację. Jedyna rzecz, z jaką się nie zgadzam, to to, że to wina Gieniuka. Też nie popieram jego sposobu odzyskania Pandy (chociaż do niego nie dociera, jak się mu wytłumaczy, że to nie właściwe) to jednak Centrala chyba musi mieć jakieś ważniejsze powody... No, chyba, że się mylę.
OdpowiedzUsuń~ Hermiona84